Fodboldskole 2018

Jyderup Boldklub inviterer til DBU´s Fodboldskole

Jyderup Boldklub afholder i år DBU´s Fodboldskole i uge 27 for både drenge og piger. Læs her hvordan du tilmelder dig sommerens sjoveste fodboldaktivitet.

Har du styr på dine sommerferieplaner? Ellers er der gode muligheder til dig i din lokale klub.
I uge 27 afholder Jyderup Boldklub DBU’s Fodboldskole for drenge og piger født i årgang 2003-2010.

Fodboldskolen byder på fem dages fodboldtræning mandag til fredag klokken 9.00-15,00, hvor deltagerne kommer igennem et træningsprogram spækket med nye øvelser fra start til slut. Programmet tager udgangspunkt i den nyeste viden fra DBU’s nye C-træner-uddannelse for børne- og ungdomstrænere, og træningen er tilrettelagt sådan, at alle, uanset niveau, udvikler deres tekniske færdigheder og bliver bedre fodboldspillere – samtidig med, at fællesskabet og hyggen er i højsædet.

Alle deltagere får desuden et lækkert tøjsæt fra hummel, en drikkedunk, et diplom, og en unikt designet SELECT fodbold.

DBU’s Fodboldskole bliver en uge fyldt med fodbold, fællesskab og fantastiske oplevelser.

Der er meget mere information om fodboldskolen og billetsalg at finde på www.dbu.dk/fodboldskole

Vil der være rugbrødsbuffet igen i år?
Ja - Det kan du tro

Hvad koster rugbrødsbuffet?
Den koster kr. 25,- pr. dag

Bliver der taget højde for religion, allergier osv. når der købes ind?
Ja, hvis du oplyser os det på forhånd, så kan vi tag højde for det ved indkøb og når der skal serveres

Ansvarlige

Profile Image