Bliv medlem i Jyderup Boldklub

Vil du, eller dit barn, prøve kræfter med fodbolden er der masser af muligheder i Jyderup Boldklub. Vi har tilbud til spillere helt ned fra 3 år og op til veteranniveau.

Kom til prøvetræning
Du er velkommen til at komme til prøvetræning på holdet der passer til din årgang inden du melder dig ind i klubben.

Udfyld denne kontaktformular og den vil blive sendt direkte til den årgangsansvarlige for det hold du har valgt. Du vil efterfølgende blive kontaktet direkte af den årgangsansvarlige for at aftale nærmere om prøvetræning.

Indmeldelse
Ønsker du efter prøvetræning at blive indmeldt sker det med dine indtastede oplysninger og du vil automatisk via mail få tilsendt information om kontingentbetaling efter ca. 7 dage på årgang U5-11. Fra U12 sendes information om kontingentbetaling med det samme.

Kontingentbetaling
Kontingentbetaling foregår udelukkende via online betaling med Dankort/Kreditkort og MobilePay* på Holdsport.

Der vil være et betalingsvindue at finde under din spillerprofil, efter første kontingentopkrævning er udstedt.

Der sendes samtidig en mail, der ligeledes indeholder et betalingslink.

De halvårlige kontingenter fremsendes via mail medio januar og medio juli, men opkræves først 1. februar og 1. august.

*Bemærk man kun kan betale med MobilePay via Holdsport app'en.